Ajoneuvot alueella

Alueelle on asennettu ajohidastepuomeja, hillitsemään muista viljelijöistä piittaamatonta autolla ajoa.

Muistathan sulkea puomin ajaessasi alueella !

Autoilua alueella pyritään minimoimaan leikkivien lasten turvallisuuden ja viljelylle koituvien pölyhaittojen vuoksi joten moottoriajoneuvoilla ajaminen alueella on sallittu vain ehdottoman välttämättömissä tilanteissa enintään nopeudella 10 km/h. (Nopeusrajoitus koskee myös mopoja ja moottoripyöriä)

Alueemme kadut ovat kävelykatuja ja pelastusteitä. Niiden on oltava vapaana. Myöskään huoltoajoa sekä invalidien ja vanhusten kuljetusta palstoille ei saa missään tapauksessa estää, joten tiealueille ei saa pysäköidä.  Käytävälle saa hetkeksi pysähtyä, kunhan jättää polun käyttäjille tilaa ohittaa ajoneuvo.

Niillä voi ajaa tilapäisesti, kun vie raskasta kuormaa (kauppakasseja /"mäyräkoiraa" /puolisoa, EI lasketa raskaaksi kuormaksi), mutta purkamisen jälkeen auto on välittömästi siirrettävä pois.

Alueemme on myös puutarha-alue, jonne pysäköidyt autot eivät kuulu.

Aukiotkaan eivät ole parkkipaikkoja ja nurmikolla ajo sekä sille pysäköinti on ehdottomasti kielletty.

Pysäköintia alueella valvoo Tampereen kaupungin katutilavalvonta.

Jos tarvitset rakentamisen tai remontin takia erityispysäköintiä, ota yhteys isännöitsijään tai puheenjohtajaan, niin hän osoittaa paikan ja antaa numeroidun, määräaikaisen luvan.

Matkailuautot saa pysäköidä alueelle yhtäjaksoisesti maksimissaan viikoksi.

Matkailuautot parkkeerataan alueen sisäpuolella ainoastaan pirtin parkkipaikalle.

Alueen rajalliset pysäköintilat eivät ole myöskään peräkärryjen säilytyspaikkkoja. Peräkärryt voi pysäköidä Uotilantielle.

Polkupyörän voit parkkeerata melkein minne vaan. Auton, mopon ja moottoripyörän kanssa onkin jo eri juttu. Alueella on sallittuja paikkoja Pirtin takana (ei rakennusten vieressä etualalla), Nekalantieltä tultaessa ja parissa uuden puolen sisään menossa. Myös Uotilantielle ja Muotialantiellekin autoja mahtuu.

Invalupa, ei oikeuta pysäköimään autoa mihinkään muualle kuin P-alueelle.

Noudatathan suositeltuja ajoreittejä, tuodessasi raskaita kuormia palstallesi !

Näin käy kun maa on märkää ja ajoneuvo liian raskas
Piittaamaton ajoneuvoilla ajo tulee lopulta kaikkien yhdistyksen jäsenten maksettavaksi
perunapeltoako tähän on suunniteltu