Jäsentiedotteita ja keskustelua

• nimimerkki

Juhani Lehvonen

30.4.2018 klo 22:14
    Nyt on käynyt ilmeiseksi, että esimerkiksi silppurin ja peräkärryn vuokraus on käynyt hankalaksi toimihenkilöiden puutteen vuoksi, siksi ehdotan seuraavaa. Voisiko ajatella, että työllistetty hoitaisi päiväaikaan vuokrauksen. Tai vaihtoehtoisesti, talkoovastaavat (yhteistyövastaavat?) ottaisivat varaukset ja maksut, ja työllistetty hoitaisi päiväaikaan vuokratun laitteen luovutuksen ja vastaanoton?
    Yhteistyöterveisin, Juhani Lehvonen palsta 232.

• Pertti Laitila

30.4.2018 klo 22:56
    Hallituksen kokouksessa 24.4 pohdittiin ongelmaa ja ehdottamasi työllistetyn paikalla olon hyödyntäminen vuokrauksessa arkisin oli yksi vaihtoehdoista. Koska kyseistä asiaa ei kuitenkaan mainittu työnkuvauksessa kun tehtävä laitettiin hakuun, pitää suostumus asiaan häneltä erikseen kysyä.

Yhteisötyövastaavan tehtävän hoitamiseen ei ole vielä löytynyt ketään asiasta kiinnostunutta joten koko yhteisötyöryhmänkin kokoonpano tälle kesälle on vahvistamatta.

Pj

« aihelistaan

Osallistu keskusteluun

tai aloita uusi keskustelu »

Roskapostin esto ei onnistunut. Ole hyvä ja yritä uudelleen.
Vuokraus

Tälle keskustelupalstalle kirjoitetut viestit julkaistaan palstalla vasta ylläpitäjän hyväksymisen jälkeen.