Jäsentiedotteita ja keskustelua

28.5.2018 klo 20:18
    Hei!
    Neuvokaas uutta mökkiläistä:
    Muistan lukeneeni jostain, että Nekalan siirtolapuutarhayhdistys olisi tänäkin vuonna mukana Avoimet puutarhat - tapahtumassa. Jos näin on, niin ilmoittautuuko yhdistys tapahtumaan 3.6. mennessä vai kuuluuko jokaisen mukaan haluavan mökkiläisen itse käydä pikaisesti ilmoittautumassa?

• Pertti Laitila

28.5.2018 klo 22:47
    Yhdistys on jo ilmoittautunut tapahtumaan.
    Ohjeet jäsenten ilmoittautumiseksi ovat kesäkuun jäsentiedotteessa.

Sanna

29.5.2018 klo 07:34
    Kiitos!

xs

7.7.2019 klo 19:09
    Anteeksi, mutta missähän "instanssissa" tähän tapahtumaan osallistumisesta päätetään ?
    Ei ole näkynyt vuosikokouksen (kuitenkin SE yhdistyksen PÄÄTTÄVIN elin) esityslistoilla, ei hallituksen pöytäkirjoissa...onko päätös tehty liittotasolla ?
    En todellakaan halua olla "apinana häkissä" kaiken kansan töllisteltävänä, vaan nauttia YKSITYISALUEELLANI omasta rauhasta...
    Tämän päivän säässä ei tosin harmittanut ollenkaan viettää päivää kotona, mutta jos olisi olisi ollut aurinkoinen/poutainen päivä, olisin ollut mielelläni palstallani työstämässä keskeneräisiä projektejani, ilman tuijottelijoita !

Puutarhailoa!

14.7.2019 klo 22:57
    Hei, kiitokset yhdistykselle hienosti järjestetystä päivästä! Tästä päivästä tulee joka kerta niin hyvä mieli, kun ihmiset ovat kiinnostuneina ja iloisina liikenteessä.

Harmi, jos jollekin tulee tapahtumasta kurja mieli. Jokainen halukas viljelijähän pystyisi ilmoittamaan oman pihansa tapahtumaan myös suoraan, joten fiksuahan se on, että yhdistys toimii palstojen yhdyshenkilönä, kun osallistuvia palstoja on kuitenkin useampia. Ja kyse on kuitenkin vain yhdestä viisituntisesta kerran vuodessa.
« aihelistaan

Osallistu keskusteluun

tai aloita uusi keskustelu »

Roskapostin esto ei onnistunut. Ole hyvä ja yritä uudelleen.
Avoimet puutarhat - tapahtumaan ilmoittautuminen

Tälle keskustelupalstalle kirjoitetut viestit julkaistaan palstalla vasta ylläpitäjän hyväksymisen jälkeen.