Myynnissä olevat siirtolapuutarhapalstat

Jos haluat mökkisi myynti-ilmoituksen tälle sivuille, ota yhteys: kortisto(at)nspy.eu

Ilmoittaminen on jäsenille maksutonta. Muistathan ilmoittaa myös kauppojen syntymisestä, jotta sivulle ei jää näkyviin vanhentuneita ilmoituksia.

'Halutaan ostaa' -ilmoituksia löytyy pirtin ilmoitustaululta.

MANSIKKATIE 286

Myydään hyvässä kunnossa oleva siirtolapuutarhamökki ja vuokraoikeus 300 m2 palstaan Nekalassa. Mökin kyljessä työkaluvaja.

Mökkiin tehty routimaton teräspaaluperustus, alapohja ja eristeet uusittu samassa yhteydessä 2009. Huopakatto uusittu. Ulkoverhous maalattava ja/ tai osittain uusittava lähiaikoina.

Mökissä väliovellinen eteinen ja huone, jonka päällä iso nukkumaparvi. Täydellinen sisäremontti tehty 2009, jonka yhteydessä mökkiin otettu sähköliittymä. Keittiöseinämällä kaapisto, tiskipöytä ja hana (ei kytketty), mikro, hella, liesituuletin ja jääkaappi. Lisäksi keittiön kaappien kanssa samaa sarjaa oleva 2-ovinen vaatekaappi.

Palstalla puutarhavadelmaa raja-aitana, muutama marjapensas sekä 3 omenapuuta, nurmikkoa, perennoja, 2-osainen kompostilaatikko, kesken jäänyt käytäväkivetys.

Kauppaan kuuluu mökki-irtaimistoa ml työnnettävä ruohonleikkuri, kotikärryt, puutarhatyökaluja, muoviset puutarhakalusteet, kaasugrilli, vuodesohva ja ruokapöytä.

Myydään tarjousten perusteella, lähtöhinta 40 000 e. Heti vapaa. Näytöt sopimuksen mukaan. Yhteydenotot Tarja Laitinen, p. 0408222905