Myynnissä olevat siirtolapuutarhapalstat

Jos haluat mökkisi myynti-ilmoituksen tälle sivuille, ota yhteys: palaute(at)nspy.eu

Ilmoittaminen on jäsenille maksutonta. Muistathan ilmoittaa myös kauppojen syntymisestä, jotta sivulle ei jää näkyviin vanhentuneita ilmoituksia.

'Halutaan ostaa' -ilmoituksia löytyy pirtin ilmoitustaululta.

Ruusutie 180. Hinta 40 000,-

Ihana punainen mökki, joka sijaitsee siirtolapuutarhan vanhan puolen länsilaidalla, lähellä kerhotalo Pirttiä ja parkkialuetta.

Siisti aurinkoinen pihapiiri, jossa mahdollisuudet monenlaiseen viljelyyn.

Mökissä hyvin nukkumatilaa tuvassa ja parvella. Lämmönlähteenä uudehko hyvin toimiva takka.

Mökin kylkiäisessä varasto puutarhatyökaluille sekä kuivakäymälä.

Palstan koko n. 302 m2.

Mökin irtaimisto sekä puutarhatyökalut ja -kalusteet kuuluvat hintaan halutessanne.

Kaikki tarjoukset huomioidaan, tule katsomaan olisiko tässä palsta juuri sinulle.

Hannu Rantanen

hannurantanen@kolumbus.fi

Mansikkatie 289. Hinta 47 000,-

Hyväkuntoinen mökki erinomaisella sijainnilla - yhdistyksen saunan ja leikki/pelikentän vieressä. Kylkiäisessä WC /varasto, lisäksi erillinen ulkovarasto. Piha viihtyisä ja hyvin hoidettu. Pihassa hedelmäpuita, marjapensaita ja runsaasti kauniita perennoja. Palstan koko 305 m/2

Kivillä laatoitettuja alueita kaksi, joihin puutarhakalusteet sopivat mainiosti. Mökin edustalla kuisti. Puutarhatyökalut ja muut kalusteet kuuluvat hintaan.

Heli Räntilä

rantihel@gmail.com

Lehmustie 3, 69 000 €

Oma kattavasti vintage-tyyliin remontoitu siirtolapuutarhamökki isolla aurinkoisella 414m2 palstalla. Unelmatilaisuus kaikille viherpeukaloille. Voit itse kasvattaa haluamasi luomutuotteet ja nauttia kesäpäivistä vehreässä ympäristössä. Palstalla on lukuisia erilaisia kasveja; yrttejä, pensaita, puita, kukkia... Valmiina viinirypäleitä, tyrniä, artisokkaa, lipstikkaa, minttua, steviaa, raparperia, oreganoa ja monia muita aromaattisia yrttejä.