Myynnissä olevat siirtolapuutarhapalstat

Jos haluat mökkisi myynti-ilmoituksen tälle sivuille, ota yhteys: palaute(at)nspy.eu

Ilmoittaminen on jäsenille maksutonta. Muistathan ilmoittaa myös kauppojen syntymisestä, jotta sivulle ei jää näkyviin vanhentuneita ilmoituksia.

'Halutaan ostaa' -ilmoituksia löytyy pirtin ilmoitustaululta.

_____________________

Mansikkatie 250, hintapyyntö 35 000 euroa.

Kaunis, toimiva mökki hyvinhoidetulla puutarhalla. Palstan koko 300m2. Mukana jämäkkä grillikatos ja liikuntarajoitteet huomioiden rakennettu terassi.

Kuntotarkastus tehty 10/2022.

Lisätietoja Aleksi / 0500 849941.

Sovi näytöstä Tuula / 040 5065011.

___________________

Kukkaistie 222, hintapyyntö 58 000 euroa.

Siistikuntoinen mökki myydään varusteineen. Mökkiin sekä palstalle on tehty viime vuosina kattavasti ylläpitotoimia, muun muassa ikkunoiden uusiminen 2020 sekä mökin ulkovuoren ja sadevesikourujen uusiminen 2019. Palstan koko on 325m2.

Davut Caliskan

+358442010763

Lisätietoja Oikotie.fi/myytavat-loma-asunnot/tampere/16896633

____________________________________________________

Lehmustie 3, 69 000 €

Oma kattavasti vintage-tyyliin remontoitu siirtolapuutarhamökki isolla aurinkoisella 414m2 palstalla. Unelmatilaisuus kaikille viherpeukaloille. Voit itse kasvattaa haluamasi luomutuotteet ja nauttia kesäpäivistä vehreässä ympäristössä. Palstalla on lukuisia erilaisia kasveja; yrttejä, pensaita, puita, kukkia... Valmiina viinirypäleitä, tyrniä, artisokkaa, lipstikkaa, minttua, steviaa, raparperia, oreganoa ja monia muita aromaattisia yrttejä.