Kukkaistie 218

Nyt olisi tarjolla innokkaalle puutarhurille tai kaupunkimökkeilystä haaveilevalle hyväkuntoinen siirtolapuutarhamökki Nekalan siirtolapuutarhassa, alueen uudella puolella. Mökki 1950-luvulla valmistunut, pinta-alaltaan noin 20 neliöinen. Myös yläkerta on asumiskäytössä, ja sieltä löytyy runsaasti säilytystilaa. Yläkerta on matalaa tilaa (max. 1,2 m), ja pinta-alaltaan reilut 8 neliötä. Palsta on kesäaikaan erittäin suojaisa, ja koira-aidattu. Mökissä on muurattu hormi, mutta lämmitys on hoidettu viime ajat sähköpatterilla. 300 neliön viljelypalstalla on mökin lisäksi 12 neliöinen varastorakennus, jossa toinen pääty on kasvihuonetta. Varasto-osaan on rakennettu oma puucee Kekkilä Ecomatic kuivikekäymälällä.

Muita mökin kuntoon liittyviä tietoja:
Varaston seinärakenteet on tutkittu ja uusittu 2013
Mökin välipohja on tutkittu 2013, ja yläkertaan on asennettu kokolattiamatto
Koko mökin tuulettuva alapohja kaivettu auki, alapohjarakenne villoitettu ja rakennettu 2014, samalla on asennettu sokkeliin patolevyt
Mökkiin on lattiaremontissa asennettu paksu mäntylankkulattia, joka on vahattu harmaaksi Osmo colorilla
Mökin seinärakenteet on tutkittu lattiaremontin yhteydessä, ja osittain uusittu 2014
Mökin keittiönurkkaus uusittiin 2014
Täydellinen sähköremontti on tehty 2014, sisältäen ulkorakennuksen (myös: sähköverkko maadoitettu, asennettu digitv-antenni)
Mökki ja varastorakennus on maalattu 2015

Palsta on helppohoitoinen ja sillä kasvaa perennojen lisäksi omenapuita, raparperia, punaviinimarja- ja mustaviinimarjapensaita. Palstaa kiertää vadelma-aita, ja kasvihuoneessa kasvaa nuori viiniköynnös. Siirtolapuutarhayhdistyksen sääntöjen mukaan palstan viljelijän kotipaikka tulee olla Tampere.

Lisätietoa yhdistyksestä: http://nekala-siirtolapuutarhaliitto-fi.directo.fi/mokkikaupan-teko/

Lisää kuvia kohteesta: https://www.dropbox.com/sh/aqxma8heh04h1ji/AABOIKvihJBqE-dY9zngCZx6a?dl=0

Hintapyyntö 42 000 €

Lisätietoja: Jussi puh. 050 3000 920