Toimintakauden tapahtumat

Tervetuloa mukaan yhdistyksen tapahtumiin!

Kaudella 2023 on luvassa ainakin kolme uutta tapahtumaa: Viljelykauden avaus, Sadonkorjuu-juhla ja Running Dinner -tapahtuma. Näitä organisoi Huvitoimikunta. Jos haluat mukaan tapahtumia järjestämään, Huvitoimikuntaan voi ilmoittautua mukaan osoitteessa huvitus (a) nspy.eu. Huomioi, että tapahtumasuunnittelusta ei saa yhteisötyötunteja.

Uusia ja vanhoja tapahtumaehdotuksia otetaan mielellään vastaan. Nykäise ketä tahansa hallituksen jäsentä hihasta ja kerro ajatuksesi. Tapahtumia järjestetään, jos löydetään riittävä määrä vapaaehtoisia järjestelytoimiin.

Tapahtumakalenterin muutokset ovat mahdollisia. Tapahtumista tiedotetaan tarkemmin kuukausitiedotteissa.

Viikoittain toistuvat harrastusryhmät tai tapahtumat

Petankkia pelataan tostaisin klo 16 ja sunnuntaisin klo 11 alkaen urheilukentällä. Pelit ovat avoimia kaikille ja uusia pelaajia mahtuu mukaan.

Kässäkerho kokoontuu Pirtillä torstaisin klo 13-16 kesäkuusta alkaen. Ota oma käsityö mukaasi ja tule kässäilemään.

Lettukioski on auki kesä- ja heinäkuussa keskiviikkoisin klo 17-19. Tervetuloa herkuttelemaan.

Tapahtumia

PDF-tiedostoLumo PP.pptx.pdf (13.5 MB)
Monimuotoisuustapahtuman esitysmateriaali 24.10.2023
Lepaan toimisto